atentionare browser

madalin niladam la gmail.com
Joi Iul 30 15:57:36 BST 2009

Bun punct de vedere. Dar totusi, eu cred ca e mai OK sa lasi omul sa
ALEAGA produsul care-l satisface. Nu poti TU decide ce trebuie sa fie
satisfacator pentru EL. E ilogic si de asta marea majoritate a
siteurilor vin si cu versiuni IE. Cel putin se poate face varianta IE
dar in schimb poate fi plasata un mesaj cu ajax (un slide in din
partea de sus de ex) care sa anunte utilizatorul ca varianta
vizualizata de el nu ofera cele mai bune performante
vizuale..etc..etc. Si ca mai bine ar fi sa treaca la firefox. Eventual
ar putea fi si mai util un link unde sa se arate diferentele dintre
browsere si de ce anume Firefox e peste IE.

My two cents.