atentionare browser

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iul 30 15:56:28 BST 2009

2009/7/30 Paul S <paulix at email.ro>

> He, he. Poate ca nu ati prins ideea din spate, dar nu-i nimic... :)  Cu
> siguranta exista solutii tehnice pentru a rezolva incompatibilitatile, dar
> intrebarea reala care se pune e: "De ce sa facem asta?" Mai exact, de ce sa
> sustinem un produs care ocupa "prin forta" pozitia dominanta pe piata in
> detrimentul tuturor

Cu situl Ubuntu sustinem Ubuntu nu browserul ce-l viziteaza ;)
Dar de acord cu tine in principiu (si cu o parte buna a webului in ultima
vreme) sa lasam IE6 in pace daca e prea mult de lucru special pt el.
IE7 si IE8 insa trebuie suportate.
Cine are IE6 e putin probbail sa fie asa de tehnic sau interesat sa
foloseasca (sau sa inteleaga ce e cu ) Ubuntu, deci nu e pierdere prea mare.

Nu e clar din statul lui Stas ce procent din tot e IE6 din cate am vazut
zicea doar ca e o treime aproape din totalul IE.

Daca merge bine pe browserele cele mai populare (IE6 nu mai e intre ele) pe
ubuntu.ro e destul.

Jani