atentionare browser

madalin niladam la gmail.com
Mie Iul 29 22:33:53 BST 2009

Oricum, eu am gasit solutii o gramada pentru IE care au mers. E vorba
de declaratii css de genul _width: in loc de width: sau adaugat
!important dupa anumite reguli.

So, cum spune stas, fa-ti treaba cum poti mai bine, ca apoi punem toti
cate-un umar :)

@ Stas: merge brici poeditul respectiv si deja lucrurile se misca spre
bine. Daca n-ai timp ma pot eu ocupa in continuare.

Madalin.