FLOSScamp 2009, 14-16 august 2009, Romania

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Iul 22 20:19:03 BST 2009

On Wed, 2009-07-22 at 21:10 +0300, zugravu.gheorghe wrote:
> Poate careva sa puna stirea si pe ubuntumd.org? am pus stirea pe linux.md/forum, sper ca in asa fel mai multi sa afle despre eveniment.
>
> In rest cred ca o problema ar fi cu vizele pentru Romania! Cred ca aici o sa fie cea mai mare problema pentru cei din Moldova care vor dori sa participe (dupa cum mi-a spus odata un politist de frontiera din romania - "esti tinar, esti din Moldova, esti deci suspect!"
>
> Se poate intr-un fel de ajutat  cu asta? Depinde de cite persoane vor sa mearga din Moldova!

Nu aș băga mâna în foc, însă aș putea să stresez un pic lucrurile (o
invitație ceva...) dacă aș fi sigur că vine cineva. Până acum nu s-a
anunțat nimeni.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/