Participare Ubuntu Ro la concursul InfoEducatie 2009

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Iul 13 20:20:00 BST 2009

On Mon, 2009-07-13 at 16:07 +0300, Adi Roiban wrote:

> Manuel mi-a atras atentia asupra concursului InfoEducatie [1] de la
> Gălăciu între 4 și 10 August 2009.
>
> Eu voi încerca să vedem dacă echipa Ubuntu România poate sponsoriza cu
> niște CD-uri și alte cele.
>
> Există și o șansă mică de a putea susține un workshop Ubuntu în cadrul
> evenientului, dar înainte de asta aș vrea să știu dăcă există persone
> dornice să ajută la organizarea și susținerea workshopului.
>
> Există persoane dispusă să fie prezenta la acest eveniment și să ajuta
> la un eventual workshop/prezentare Ubuntu?

Idea sună foarte interesant, problema e să nu ne încurcăm în date.
Suntem puțini și sunt multe evenimente la care am putea contribui nu
doar prin prezență. Mie mi-ar place să particip, însă de la început
trebuie văzut și cu celelalte evenimente când pică.

:(

> Spor!
> [1] http://www.infoeducatie.ro/

() Campania Panglicii în ASCII