Re: Răspuns: Formulare scop Ubuntu ro

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iul 9 07:55:14 BST 2009

> Am facut asa ceva in Arad. M-am dus la ISJ, si le-am spus ca organizez
> cursuri gratuite, pentru profesorii/persoanele interesate. M-am folosit de
> laboratoarele de la 2 licee unde am instalat o distributie. M-a surprins
> placut seriozitatea profesorilor, luau notite si erau chiar interesati. M-am
> bagat si in chestii (mai) adanci, cum ar fi linia de comanda, permisii,
> procese... De fapt, acolo am insistat cel mai mult, vroiam sa inteleaga ce
> se intampla, nu sa se familiarizeze cu interfata grafica. Au fost cam 10-12
> [...]

Unde s-ar putea tine descrierea acestor experiente sa fie usor de gasit pe
situl Ubuntu pentru altii care vor sa faca ceva similar? S-ar putea refolosi
materialele
si s-ar putea schimba tips and tricks intre prezentatori, ar putea fi chiar
'o programa' cat de cat comuna care sa evolueze din ce s-a vazut ca prinde.

Jani