Formulare scop Ubuntu ro

nini razvan ninirazvan la yahoo.com
Mie Iul 8 08:43:17 BST 2009

Ok am inteles, in cazul acesta voi incepe la scola unde preda sotia mea in bucuresti.

Daca stie cineva un program care sa afiseze un text pe fundal video si imaginea sa se repete si textul sa apara la comanda din taste,program gen easy workship ar fi excelent pt ca am convins pe cineva sa renunte la windows cu conditia sa am un program care sa faca ce face easy
workship.si dupa acea daca este totul ok vor mai vre si altii...

http://www.easyworship.com/