test.ubuntu.ro - pagina /participa

bela atili atilibela la gmail.com
Lun Iul 6 22:15:09 BST 2009

2009/7/6 albert gheorghe <albertgheorghe la yahoo.co.uk>:
> Eu am o problema si nu stiu cum sa o rezolv. Pe varianta 8.11 mergea netul
Am si eu unele probleme cu 9.04 dar asta nu inseamna sa ne demoralizam
fiindca va fi cineva care se va prinde de unde vine problema DECI eu
folosesc pe un calculator U 8.04 LTS si sunt ultramultumit de el (
varianta KIWI) singura nemultumire e ca nu reusesc sa obtin
"cleanup-cruft-ul"softul functiei" portalul calculatorului" functie ce
am primit la U 9.04 prin actualizare>>>>PE celalalt calculator am
instalat U 9.04 prin descarcare>>>pus imaginea pe CD si "instalat"
DUPA instalare am fost mirat cit de prost mergea (instabil,,,iconitele
se plimbau in voie programale se blocau ca la W98 cind nu ai destul
RAM la fiecare pornire facea operatia asemanatoare cu SCANDISK-ul si
afisa tot felul de BAD-uri ca cluster bad sau cluster invalid (pe
linga faptul ca FIREFOX se termina la 2-5 minute(nici acum nu am
curajul sa trimit EMAIL-uri de pe el ca se pierde ce pun pe el) dupa
5-6 zile am primit oferta de actualizare curenta in varianta on-line
date de actualizare 850 Mb la care am zis ca nu am ce pierde si am
lasat programul on-line sa faca ce vrea autorizind
actiunea>>>Rezultatul a fost un ubuntu 9.04 perfect functional,,
placut privirii rapid,,,stabil,,,sigur dar FIREFOX tot instabil>>>IN
REST NU POT SA SPUN NIMIC RAU fiindca se vede ca se munceste tare pt
mentananta CU STIMA DOMNILOR

bela