test.ubuntu.ro - pagina /participa

Cosmin Stoica mail.cosmin la gmail.com
Lun Iul 6 10:57:35 BST 2009

Dacă pot să-mi dau cu părerea, Ubuntu este deja ușor de folosit.
Problema este că în România toți începem cu $M Windows și întotdeauna
sistemul cu care ești familiarizat e mai ușor de folosit.
De exemplu, personalizarea multor opțiuni se face editând un text simplu și
intuitiv, fără a 'hăcui' regiștri.
Cred că ușurința în utilizare e un mare plus, dar nu singurul. Trebuie ca
lumea să afle că poți instala mii de aplicații cu un click, fără căutări pe
net pentru crackuri și variante pirat; trebuie ca lumea să afle că există,
cel puțin pe anumite domenii, soft de o calitate cel puțin egală cu cele din
Windows.
Foarte important este și sistemul de învățământ. Cineva din Germania îmi
spunea ce imbecilitate a văzut în România:oameni care plătesc cursuri de
specializare și învață tab-urile din Office XP! Or fi profesorașii noștri
angajați ai Microsoft?

În concluzie, cred că promovarea Ubuntu, chiar dacă nu va fi foarte
dinamică, va fi mai stabilă și completă atunci când românii vor realiza că
există o alternativă DE CALITATE la OS-ul instalat de vecinul din colț!(Și
poate vor descoperi că un computer nu înseamnă doar filme, muzică  și
jocuri, evident, de pe DC)
Personal, calitatea și licența au fost cele care m-au convins, acum 3-4 ani,
nu ușurința în utilizare.E drept, cea din urmă m-a făcut să rămîn la Ubuntu
și nu la alte distro-uri.
Un ataÅŸament HTML a fost eliminat

Mai multe informaþii despre lista de discuþii ubuntu-ro