test.ubuntu.ro - pagina /participa

Paul S paulix la email.ro
Lun Iul 6 09:36:32 BST 2009

 1. In opinia mea, scopul de a face tot ce e necesar pentru
 ca Ubuntu sa fie folosit de cat mai multa lume mi se pare
 mai general si mai cuprinzator decat cel de a-l face
 doar mai usor de folosit. Cu alte cuvinte, scopul pe
 care il propusesem il include si pe cel de a-l face mai
 usor de folosit. Altfel spus, daca ne propunem doar sa-l
 facem mai usor de folosit, vom face tot ce credem de cuviinta
 pentru asta, ajungem la punctul in care cadem de acord ca:
 "Da, acum e usor de folosit" si gata. Ne-am atins scopul si
 ne oprim aici fara sa ne mai intereseze daca se mai intampla
 ceva mai departe. Pentru ca ala a fost scopul nostru si ni l-am
 atins. Iar daca cineva vrea sa-i faca reclama sau sa scrie un
 articol de prezentare sau sa trimita CD-uri, asta nu-l face
 neaparat mai usor de folosit si inseamna ca ne propunem inca
 ceva. Pe cand daca ne propunem sa facem tot ce-i necesar ca
 Ubuntu sa fie folosit de cat mai multi asta inseamna ca vrem
 sa-l facem  SI sa fie usor de folosit SI sa-l promovam ca lumea
 sa auda de el si sa inceapa sa-l utilizeze. Asta pentru ca ne
 intereseaza si alte lucruri pe langa a-l face DOAR usor de
 folosit. De asta zic eu ca scopul propus de mine e mai
 cuprinzator. Oricum, noi hataram daca ne propunem un scop mai
 larg, cu mai multe activitati incluse sau doar unul mai restrans
 pentru ca doar atata putem face.

 2. Aici cred ca ar trebui sa ne definim un pic termenii sa vedem
 daca faptul ca oferim documentatie si o versiune localizata inseamna
 ca oferim asistenta utilizatorilor romani sau asistenta se rezuma doar
 la rezolvarea problemelor lor tehnice de care se lovesc. In functie
 de asta vom sti cum sa impartim pe categorii. Pentru mine si
 localizarea si documentatia sunt tot un ajutor oferit utilizatorilor.
 Deci tot o forma de asistenta.

 "> Suport ar trebui scris ca ???Asisten???????, deoarece ??n limba rom??n?? suport
 > are alt sens." - De acord.

 Xubo

 > Salut,

 > Iconi??ele sunt faine iar ??n mare textul e bun.

 > 1. Pentru mine scopul echipei este de a face Ubuntu c??t mai u??or de
 > folosit pentru utilizatorii din Rom??nia.

 > Num??rul de utilizatori va fi doar un rezultat al faptului c?? Ubuntu este
 u??or de folosit sau nu.

 > 2. Eu unul v??d toate activit????ie la fel de importante ??i a?? vrea s?? fie
 > trecute ??ntr-o list?? neordonat?? care s?? con??in??: asisten????, promovare,
 > localizare, documenta??ie
 >
 > Localizare ??i documenta??ie s?? nu fie subsce??iuni pentru suport.
 >
 > Suport ar trebui scris ca ???Asisten???????, deoarece ??n limba rom??n?? suport
 > are alt sens.
 >
 > Spor!
 >

 >--

 ??n data de Du, 05-07-2009 la 23:55 +0300, Paul S a scris:
 & gt; Am inceput sa modific pagina "/participa" de pe site-ul nostru de

Un atașament HTML a fost eliminat