Aprobare traduceri in asteptarea

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Ian 30 13:03:15 GMT 2009

Salut,

Știu că Launchpad e mare și că de multe ori e greu să îți dai seama ce
se întâmplă acolo și cum ai putea ajuta.

La adresa de mai jos gasiti o serie de traduceri ce astepta aprobarea
echipei de localizare Ubuntu Romania.

http://l10n.ubuntu.tla.ro/ubuntu-translators-review/ro.html
http://l10n.ubuntu.tla.ro/launchpad-translators-review/ro.html

Rugămintea mea este ca atunci când aveți timp să vă uitați și peste
aceste traduceri și să le aprobați.

Echipa de localizare Ubuntu România are ca principal obiectiv
verificarea și aprobarea traducerilor din Launchpad ce sunt încredințate
echipei.
Oricine poate traduce, fără a face parte din echipă, iar faptul membri
echipei pot și ei să traducă este un aspect secundar.

Eu voi încerca să actualizez săptămânal aceste pagini.

Pentru orice nelămurire, sugestie  sau comentariu, nu ezitați să mă
contactați.

Spor!