La cules de bugs/errori...

Peter Antoniac theSeinfeld la users.sf.net
Mie Ian 28 08:27:48 GMT 2009

Salve,

Nu stiu cati dintre voi se ocupa, dar exista posibilitatea sa mai inveti ceva
de linux daca lucrezi la fixarea de buguri.  Asa afli ce merge, ce nu merge, cum
sa se rezolve etc. dar mai ales, faci parte din echipa ce lucreaza la un
Ubuntu mai bun pentru toata lumea :D

Ubuntu are mai multe feluri de a contribui, printre care exista si asa zisul:
"Global Bug Jam"

E la editia a doua (20-22 Februarie 2009) si puteti citi mai multe aici:
https://wiki.ubuntu.com/GlobalBugJam

Pentru organizarea echipei, puteti citi aici:
https://wiki.ubuntu.com/RunningBugJam
Cine este dispus sa ajute la organizare, sa dea un semn si voi incerca sa il
pun la curent.

Pe langa Global Bug Jam eu am mai participat la sesiuni micute de fixare de
buguri. Am inceput cam tarziu, dar totusi am adus echipa Romania pe locul 12
saptamana asta in topul http://daniel.holba.ch/5-a-day-stats/

Ce trebuie sa faceti? Sa incepeti prin a citi:
https://wiki.ubuntu.com/5-A-Day
Apoi sa instalati BZR si 5-a-day (instructiunile sunt mai sus). Apoi, de cate
ori fixati/lucrati la un bug sa il raportati ca pentru ubuntu-ro:
$ 5-a-day --add-team ubuntu-ro
Atentie, trebuie sa ai cont launchpad, si poate chiar sa fi ubuntero printre
altele :D

Astept comentariile voastre si mai ales contributiile la marele proiect
Ubuntu...

Sa auzim de bine,
Peter
--
 Peter Antoniac, PhD
 https://launchpad.net/~theseinfeld

BOFH excuse #155:

Dumb terminal
My 5 today: #321862 (linux), #321902 (network-manager), #321863 (sun-
java6), #321869 (screen-profiles), #321889 (solr)
Do 5 a day - every day! https://wiki.ubuntu.com/5-A-Day