Adrese email ubuntu.ro

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Ian 23 14:57:30 GMT 2009

Eu a-s putea folosi ca sursa RDF-ul generat de ubuntu-ro pentru a crea
alias-urile, insa, aici apare problema in cazul unor actualizari, sau sa
folosesc useru de pe launchpad ca id pentru alias.

https://edge.launchpad.net/ubuntu-ro/+rdf

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/