Adrese email ubuntu.ro

Peter Antoniac theSeinfeld la users.sf.net
Vin Ian 23 14:30:30 GMT 2009

On Thursday 22 January 2009 17:58:49 Lucian Adrian Grijincu wrote:

> Ok, atunci să fie automatizat, și dacă cuiva nu-i convine numele
> primit, anunță pe listă.

De ce nu automat, luat din launchpad First Name, Second Name si facut adresa:
first.second la u.ro
gen
Adi.Roiban la ubuntu.ro
Daca nu-i place numele, atunci sa mearga la politie sa-l schimbe? :D

Ciao,
Peter
--
 Peter Antoniac, PhD