Adrese email ubuntu.ro

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Joi Ian 22 15:58:49 GMT 2009

2009/1/22 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> La ubuntu.com asa e.
> Eu ziceam sa nu luam numele de utilizator din Launchpad, ci numele
> adresei de email.
>
> Ex. daca tu ai lucian la gmail.com pt ubuntu va fi lucian la ubuntu.ro

și aici ar fi probleme de estetică: dacă aveam lucian_agentu_007 la gmail.com :P

> Eu as vrea sa fie automat. Cand apare un nou membru, el va avea automat
> si acces la www.ubuntu.ro, planet.ubuntu.ro, adresa de email... etc si
> nu va trebui sa stea dupa fundul meu pana ii activez toate astea.

Ok, atunci să fie automatizat, și dacă cuiva nu-i convine numele
primit, anunță pe listă.

O soluție pentru a nu fi nevoiți să implementați ceva special pentru
cei care nu vor adresa @u.ro autogenerată: faceți alias temporar cu
numele pe care-l vrea și trece adresa @ubuntu.ro ca adresă primară în
Launchpad, dup-aia scriptul va păstra aliasul corect

--
 .
..: Lucian