Adrese email ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Ian 22 14:29:19 GMT 2009

Salut,

Pana nu demult nu aveam acces la serverul de email ubuntu.ro si era greu
sa modificat adresele de email.

Acum, datorita lui Stas, putem modifica usor adresele de email.

In zilele ce urmeaza eu sau Stas (sau cine se mai ofera) vom face un
script ce va importa periodic din Launchpad membrii echipei si va crea
un alias @ubuntu.ro pentru fiecare membru al echipei.

Ma gandesc ca alias-ul sa fie trimis catre adresa preferata din
Launchpad iar numele adresei sa fie acelasi, doar cu domeniul ubuntu.ro.
Nu stiu ce facem cu cei ce nu au adresa publica in Launcphad (sper sa nu
avem astfel de cazuri).

Mai exista o serie de adrese de email de contact (contact general,
supor, forum, webmaster, presa, evenimente):
http://www.ubuntu.ro/desprenoi/contact

As vrea ca aceste adresa sa fie directionate catre membrii echipei ce se
ocupa de activitatile respectiva : 1 contact princial + 1 contact
secundar pentru fiecare adresa.

De  exemplu localizare la ubuntu.ro sa ajunga la mine (principal) si Doru
(secundar) . Eu ar trebuie sa raspund acestui email (cu CC la
localizare), dar daca intarziu sa raspuns, Doru poate sa raspunda.

Nu are rost ca localizare la ubuntu.ro sa fie trimis tuturor membrilor
echipei.

Mai exista adresa contact la ubuntu.ro . Aici nu stiu daca sa folosim
schema cu email principal si secundar, sau contact la ubuntu.ro sa fie
trimis tuturor membrilor.

Ce ziceti?