The Google Online Marketing Challenge

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Joi Ian 22 12:37:47 GMT 2009

Salut,

Google face și anul ăsta un concurs de marketing:
http://www.google.com/onlinechallenge/index.html
Cum funcționează: ei îți dau Adwords în valoare de 200$. Fiecare
echipa îi folosește pentru a face o campanie pentru nuș ce site.
Mă gândeam că ar putea fi utilizați pentru a promova GSL și/sau alte
grupuri locale (ubuntu-ro, kiwilinux, etc.)

Problema e că trebuie ca aplicanții să fie studenți și să fie înscriși
de un profesor. Poate unii dintre voi știu/sunteți studenți la
marketing, sau poate sunteți profi pe undeva, poate puteți să
înscrieți pe cineva care ar dori să se ocupe de așa ceva.

Scuze de cross-post, știu că sunt destui pe măcar două din listele pe
care am trimis mesajul ăsta, dar sunt de asemenea, și alții doar pe
una din liste :(

--
 .
..: Lucian