Proiectul de activitati si sarcini ale echipei Ubuntu Romania

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Ian 20 11:03:33 GMT 2009

În data de Ma, 20-01-2009 la 12:18 +0200, Peter Antoniac a scris:

> Adi, adauga bug-supervisor
> https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu-ro/+bugsupervisor
> si security contact
> https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu-ro/+securitycontact

Parcă dacă nu sunt completate, atunci mesajele ajungi la toți membrii
echipei.

Care ar fi avantajul adăugării acelori contacte?

Întreb, deoarece încă nu am apucat să mă informez ce rol au acele
contacte.