Erori majore in Ubuntu Hardy - adept-notifier

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Lun Ian 19 14:34:31 GMT 2009

> Date: Mon, 19 Jan 2009 16:20:39 +0200
> From: lucian.grijincu la gmail.com
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Subject: Re: Erori majore in Ubuntu Hardy - adept-notifier
> CC: sbivol87 la gmail.com

> Sigur?
> Eu aș zice că nu va afișa nimic pentru plural (nu am testat, dar așa
> mi s-ar părea normal).
> Lipsa totală a lui „msgid_plural" înseamnă că programul nu folosește
> funcționalitatea de plural di gettext pentru acel șir.
> Oricum, ar fi nevoie de părerea unuia care cunoaște mai clar cazul ăsta limită.

> [...]

Până acum (am ajuns la pachetul eog) erorile apar la șirurile care se referă
la traducerile formelor de plural.
Dacă se traduce forma de singular din seria de forme și nu se traduc și cele două
linii pentru pluralul din limba română, atunci apar erori la salvarea fișierului po sau la formatarea lui în mo.
Nu cunosc exact care este cauza, explic doar ce mi se întâmplă când salvez aceste tipuri de fișiere dacă folosesc pentru editare PoEdit.
După ce am corectat cele două linii de plural din limba română nu am mai avut erori la salvare și la formatare în .mo.

Asta înseamnă că pe acolo pe undeva este eroarea.

Pentru pachetele specifice gnome (gtk) care au dat asemenea erori, prin corectarea lor s-a eliminat eroarera generală.

Nu pot să fac același lucru pentru pachetele specifice KDE, pentru că în PoEdit, deși în configurarea fișierului este specificat că folosește formele de plural pentru Romania, nu am secțiune separată unde să pot completa cu traducere pentru fiecare formă de plural în parte.

Editarea în mod text nu rezolvă problema.

Doru

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/