Bannere Ubuntu KiWI RO

dani olteanu linelolteanu la yahoo.com
Joi Ian 15 10:12:00 GMT 2009

Acum eu plec la facultate dar azi o să incerc și eu și un amic de ubisoft să facem ceva.Revin in 2-3zile cu un rezultat.

--- On Thu, 1/15/09, Adi Roiban <adi la roiban.ro> wrote:

From: Adi Roiban <adi la roiban.ro>
Subject: Bannere Ubuntu KiWI RO
To: "Lista de discutii despre Ubuntu" <ubuntu-ro la lists.ubuntu.com>
Date: Thursday, January 15, 2009, 4:39 AM

Salut,

Ar fi fain daca am avem niste bannere Ubuntu si Kiwi in
formate/dimensiuni standard astfel incat cine vrea sa ne faca reclama,
sa o faca usor.

Deocamdata datorita lui Stas avem niste bannere:
http://www.ubuntu.ro/comunitate/materialepromotionale

Pe langa acestea mai avem nevoie de altele in diverse dimensiuni.

Daca are timp cineva de asa ceva ar fi foarte fain sa avem.

Dau o prinzatoare de chei Ubuntu celei ce face un set fain pentru Ubuntu
si inca unul pentru Kiwi.
Ca aici (negru)
http://shop.canonical.com/product_info.php?products_id=410

Spor si mersi!