Traduceri disponibile pentru Ubuntu 9.04 Jaunty

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Mie Ian 14 18:57:41 GMT 2009

2009/1/9 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
>  * toți traducători să facă eforturi pentru a trimite modificările
> upstream astfel încât în coloana „Changed" să fie trecută cifra 0 -  *
> toate sugestiile adăugate de personele ce nu fac parte din echipa de
> localizare să fie verificate/aprobate/corectate iar persoanele ce traduc
> corect să fie adăugate echipei

Nu știu de cât timp există feature-ul ăsta (azi am aflat de la Adi):
în Gnome se pot anunța traduceri la adrese de tipul:
http://l10n.gnome.org/vertimus/%PROJECT_NAME%/HEAD/po/ro unde
%PROJECT_NAME% se înlocuiește cu numele proiectului.

Ex. pentru „orca": http://l10n.gnome.org/vertimus/orca/HEAD/po/ro .
Conturi pe site-ul http://l10n.gnome.org/ își poate face oricine.

--
 .