Re: [Reminder] Pachet CD-uri al echipei Ubuntu România

Marian Vasile marianvasile la upcmail.ro
Lun Ian 12 20:43:54 GMT 2009

Lucian Adrian Grijincu a scris:

> Poți să spui în ce context vor fi folosite CDurile?
> Organizezi un eveniment legat de Ubuntu?

intenția mea este ca lug-ul din bucurești să organizeze o prezentare
gnu/linux, cu accent pe ubuntu ca cea mai prietenoasă distribuție, la o
școală din bucurești. discuțiile au fost teoretice până acum, dar
trebuie să ne facem rost de o mai mare vizibilitate. probabil că la
școlile unde învață copii noștri sau la care învață unii membri vom găsi
disponibilitatea de a ne găzdui o prezentare.
urmează ca în max. două săptămâni să vedem ce vom putea găsi.
dacă nu vom reusi, în luna martie urmează să apară în revista unui liceu
un articol, nu suficient de lung din păcate (aprox trei pagini format
A4) pe această temă. intenția mea a fost aceea a unei mini-serii de vreo
5 articole care să cuprindă mai bine fenomenul. bănuiesc că va depinde
de interesul stârnit de acest prim articol. ar fi frumos să distribuim
și câteva CD-uri cu ubuntu celor stimulați de citirea articolului.
numai bine.