Re: [Reminder] Pachet CD-uri al echipei Ubuntu România

Marian Vasile marianvasile la upcmail.ro
Lun Ian 12 11:56:29 GMT 2009

Lucian Adrian Grijincu a scris:
> Salut,
>
> După cum e documentat și pe wiki [0], mai sunt disponibile vreo 160 de CD-uri.
> Avem nevoie de idei/voluntari pentru împrăștierea CD-urilor până la
> apariția lui 9.04 să nu rămânem cu ele nedate.
>
> Nu uitați, dacă organizați vreo prezentare Ubuntu/Linux/FLOSS/etc.
> solicitați niște CD-uri.
> Eu sper să împart câteva la liceul la care am învățat după sesiune
> (între Februarie și Martie).
>
> [0] https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Promovare/DistribuireCD

dacă este posibil, aș avea nevoie de max. 20 de bucăți. bineînțeles, voi
achita costurile transportului prin poștă.
adresa mea este:

Marian Vasile, București, sect. 3
str. Lăcrămioarei, nr. 35-37, bl. 3-4, sc. 1, ap. 2
mulțumesc