Autentificare prin OpenID pe *.ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Ian 11 20:15:02 GMT 2009

În data de Du, 11-01-2009 la 18:20 +0200, Alex Eftimie a scris:

> Salut, eu am următoarea problemă: încercând să mă autentific cu LP
> openid, primesc eroarea: Numele alexeftimie este folosit deja.
>
> Aveam un cont AlexEftimie pe Drupal, dar se pare că nu mai am drepturi
> de editare pe acela,
>
> Alex
Da... se pare că e mai încurcată treaba.

Am dezactivat autentificare automată prin Launcpad.

Vă puteți autentifica manual la Launchpad folosind OpenID standard.

Cei ce aveți deja cont pe www.ubuntu.ro intrați cu contul normal (acum
merge, inainte conturile nu mai mergeu, inclusiv al meu) și asociați
cont-ul OpenID din Launchpad.

Spor!