Autentificare prin OpenID pe *.ubuntu.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Ian 11 16:01:04 GMT 2009

În data de Du, 11-01-2009 la 17:51 +0200, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> văd că cererea ta e încă deschisă
> https://answers.edge.launchpad.net/launchpad/+question/56865
>
> Ai obținut "root trust" pentru domeniile astea?
> Ca să nu ceri pentru fiecare subdomeniu pe care îl vom pune pe
> ubuntu.ro nu ar fi mai bine să ceri "root trust" pentru "ubuntu.ro"
> (asta dacă merge așa ceva, nu mi-e prea familiar termenul)?
Nope. Nu sunt aprobați și de aceea trebuie să introduci manual o adresă
de email. Sper să se rezolve mai încolo.

> Cred că sunt eu limitat: unde e butonul de autentificare :D ?
http://www.ubuntu.ro/user

Nu am pus o legătură pe pagina principală, pentru că nu își are
rostul :)