Autentificare prin OpenID pe *.ubuntu.ro

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Dum Ian 11 15:51:26 GMT 2009

2009/1/11 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Cu ajutorul lui Lucian (mersi mult!) am activat pe www.ubuntu.ro
> autentificare prin OpenID și mai precis integrarea cu conturile și
> echipele din Launchpad.

văd că cererea ta e încă deschisă
https://answers.edge.launchpad.net/launchpad/+question/56865

Ai obținut "root trust" pentru domeniile astea?
Ca să nu ceri pentru fiecare subdomeniu pe care îl vom pune pe
ubuntu.ro nu ar fi mai bine să ceri "root trust" pentru "ubuntu.ro"
(asta dacă merge așa ceva, nu mi-e prea familiar termenul)?

> Rog toți membrii echipei Ubuntu România să se autentifice pe
> www.ubuntu.ro folosind autentificare Launchpad și să testeze
> permisiunile.

Cred că sunt eu limitat: unde e butonul de autentificare :D ?

--
 .
..: Lucian