flash player și două plăci de sunet

Joi Ian 8 12:11:28 GMT 2009

În data de Jo, 08-01-2009 la 13:55 +0200, Tibi Turbureanu a scris:
> În data de Jo, 08-01-2009 la 09:54 +0200, Emil CHERICHEȘ a scris:

> Ce s-a întâmplat ieri? Ceva trebuie să fi determinat schimbarea plăcii
> în Flash. Ai făcut o actualizare sau ai modificat ceva pe la sunet (din
> Sistem -> ...)?

Sau poate ieri ți s-a schimbat ordinea automat la pornirea sistemului.
Soluția problemei se găsește aici [3]. În felul ăsta reușești mai ușor
să controlezi indexul fiecărei plăci (ultima să fie cea pe care vrei să
o folosească Flash).

> Este cunoscută eroarea Flash de a folosi ultima placă și nu pe cea
> configurată implicit [1]. Nici Firefox nu are opțiunea de a seta placa,
> deci Flash-ul decide singur, așa cum e programat.
>
> Având de-a face cu o aplicație proprietară, nu te poți aștepta ca
> problema să se rezolve prea curând... eu îți sugerez să încerci să
> schimbi din BIOS ordinea plăcilor (`via82xx` să fie a doua/ultima) ca
> aici [2] Pe urmă poți configura din sistem ca placa implicită `cmipci`,
> dacă vrei ca toate celelalte programe să o folosească pe asta (cmipci).

> [...]
[3] http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=764949
Un ataşament non-text a fost şters...
Nume: smime.p7s
Tip: application/x-pkcs7-signature
Mărime: 3251 octeţi
Desc: indisponibil(ă)

Mai multe informaii despre lista de discuii ubuntu-ro