Ce mai este de lucru

madalin niladam la gmail.com
Mie Ian 7 01:20:58 GMT 2009

Adi, sunt dispus si eu sa ajut acum cat inca mai am ceva timp. Am ceva
timp pana in februarie, apoi de la sfarsitul lui in continuare. In
principiu, pot ajuta cam cu orice, atata timp cat primesc o sarcina :)

Pe 14 februarie ma-nsor, asa ca de pe 1 pana la sfarsit probabil o sa
fiu extrem de ocupat. Totusi in vreo 20 si ceva de zile se pot realiza
multe.

Sunt semi-activ acum, asa ca baza-ti-va pe mine :)