Diacritice cu virgula in 8.10

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Mar Ian 6 11:46:19 GMT 2009

> Subject: Re: Diacritice cu virgula in 8.10
> From: tiberiuturbureanu la gmail.com
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Date: Tue, 6 Jan 2009 13:29:09 +0200
>
> ÃŽn data de Lu, 05-01-2009 la 15:28 +0200, Adi Roiban a scris:

> Aș vrea ca înainte de aplicare să mă documentez și să contribui mai
> mult, în limita timpului.

Nu ai cum să contribui eficient dacă nu te înscrii în echipă. Am mai scris o dată
modul în care poți face acest lucru și cum poți lucra pe Launchpad.
Aceasta este cea mai ușoară și mai convenabilă cale de a contribui.
Din mai multe motive: te poți sfătui cu alții în timp real, poți alege
pachetele care te interesează, membrii echipei te pot urmări și te pot
corecta la timp.
Folosește forumul ubuntu.ro și paginile wiki:
http://forum.ubuntu.ro/index.php
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Localizare
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Localizare/Ghid
Și glosarul de aici: http://i18n.ro/home
tot aici poți propune termenii în discuție (cei descoperiți de tine).

Așa poți evolua mai repede.

Doru

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/
Un ataÅŸament HTML a fost eliminat

Mai multe informaþii despre lista de discuþii ubuntu-ro