wiki.ubunut.ro

Peter Antoniac theSeinfeld la users.sf.net
Lun Ian 5 23:22:14 GMT 2009

On Monday 05 January 2009 14:04:35 Adi Roiban wrote:
> Ma gandeam ca poate ar fi o ideea buna sa facem ajutor.ubuntu.ro sau
> suport.ubuntu.ro si acolo sa punem un dokuwiki sau orice alta scula ce
> ne poate ajuta cu documentatie.

Daca spargi serverul va fi greu pentru utilizator sa faca cautari. Parerea mea.
Trebuie sa te gandesti ca nu tot omul stie unde sa caute sau de multe ori CE
sa caute. Desi ma gandesc ca sunt si solutii gen help.ubuntu.com si
wiki.ubuntu.com care integreaza cautarea, dar nu intotdeauna e optim (folosesc
google, etc.)

Ciao,
Peter
--
 Peter Antoniac, PhD
 https://launchpad.net/~theseinfeld

BOFH excuse #168:

le0: no carrier: transceiver cable problem?