Ubuntu Moldova

Lun Ian 5 12:45:05 GMT 2009

În data de Lu, 05-01-2009 la 14:31 +0200, Adi Roiban a scris:
> În data de Lu, 05-01-2009 la 11:52 +0200, Jani Monoses a scris:
>
> Sunt de acord ca ar fi fain sa existe un LoCo activ in Moldova, de aceea
> povesteam cu Stat sa vedem care e miscarea si daca putem ajuta.

Eu aș susține lărgirea LoCo-ului nostru (Ubuntu.ro pentru cele două
limbi identice). Pentru asta oricum e natural să se formeze grupuri
(LUG-uri, cum zicea Jani) moldovenești care să colaboreze cu noi.

Tibi
Un ataƟament non-text a fost Ɵters...
Nume: smime.p7s
Tip: application/x-pkcs7-signature