wiki.ubunut.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Ian 5 12:04:35 GMT 2009

În data de Lu, 05-01-2009 la 00:49 +0200, Stas SUSHKOV a scris:

> Administrator s-ar gasi, membrii sa ceara.
> Daca se aduna ceva pareri pro, sunt dispus chiar eu sa pun la punct
> ubuntu.ro.
> Am avut tangente cu un engine de wiki, care ar fi foarte user friendly
> la capitolul editare si actualizare pagini. Folosind sintaxa markdown,
> mi se pare mai simplu decat greoaia mediawiki sau tkwiki...
>
> Mai vedem, sa se ceara ca se face...
Probabil ca principalul beneficiar al wiki.ubuntu.ro este Doru.
El lucreaza mult la documentatie.
Ma gandeam ca poate ar fi o ideea buna sa facem ajutor.ubuntu.ro sau
suport.ubuntu.ro si acolo sa punem un dokuwiki sau orice alta scula ce
ne poate ajuta cu documentatie.

Investighez si cum putem avea traducerea documentatiei din Rosetta din
ubunut-doc sub forma de pagini web pe ubuntu.ro

Spor!