wiki.ubunut.ro

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Dum Ian 4 22:52:19 GMT 2009

> Subject: Re: wiki.ubunut.ro
> From: adi la roiban.ro
> To: ubuntu-ro la lists.ubuntu.com
> Date: Mon, 5 Jan 2009 00:43:43 +0200
>
> În data de Lu, 05-01-2009 la 00:39 +0200, Stas SUSHKOV a scris:

> Probabil ca si wiki.ubuntu.ro ar putea fi util daca am gasi un
> administrator.

Dau și eu cu bățul: anlinrus (dacă are timp).

> wiki.ubuntu.ro e rapid... si teoretic putem modifica dupa placul nostru.
>
> Deocamdata am redirectat legatura din meniul de pe ubuntu.ro catre
> wiki.ubuntu.com

Nu știu cât de mult avem voie să folosim wiki.ubuntu.com. În sensul cât de multe
putem face acolo. Documentația este ceva diferit de activitatea echipei locale.
Nu am văzut echipe locale care să folosească wiki.ubuntu.com în alt scop decât
promovovarea echipei.
Doru