wiki.ubunut.ro

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Ian 4 22:49:20 GMT 2009

On Mon, 2009-01-05 at 00:43 +0200, Adi Roiban wrote:
> În data de Lu, 05-01-2009 la 00:39 +0200, Stas SUSHKOV a scris:

> Probabil ca si wiki.ubuntu.ro ar putea fi util daca am gasi un
> administrator.
>
> wiki.ubuntu.ro e rapid... si teoretic putem modifica dupa placul nostru.
>
> Deocamdata am redirectat legatura din meniul de pe ubuntu.ro catre
> wiki.ubuntu.com

> --
> Adi Roiban

Administrator s-ar gasi, membrii sa ceara.
Daca se aduna ceva pareri pro, sunt dispus chiar eu sa pun la punct
ubuntu.ro.
Am avut tangente cu un engine de wiki, care ar fi foarte user friendly
la capitolul editare si actualizare pagini. Folosind sintaxa markdown,
mi se pare mai simplu decat greoaia mediawiki sau tkwiki...

Mai vedem, sa se ceara ca se face...