Ubuntu Moldova

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Ian 4 22:44:42 GMT 2009

On Mon, 2009-01-05 at 00:37 +0200, Adi Roiban wrote:
> Salut,
>
> Discutam la sfarsitul anunlui cu Stas despre Ubuntu Moldova si se pare
> ca exista ceva in Moldova.
>
> http://ubuntumd.org/
>
> Mai stie cineva ceva de echipa Ubuntu Moldova?
>
> Am observat ca blogul nu e prea activ si nici forumul.
>
> Spor!
> --
> Adi Roiban

Chiar am incercat sa vad daca sunt ceva miscari in Moldova. Am inceput
sa caut o comunitate mai activa si eventual un repo ceva. Am ajuns la
concluzia ca bsd.md sunt o echipa de baieti cam elitisti, adica se
cunosc ei intre ei si e mai complicat sa iesi la discutii cu ei. Insa
voi mai incerca. Iar in ce priveste un repo ubuntu, am gasit ceva
actualizat la http://ftp.lug.md/ubuntu/
Insa paradoxal, lug.md nu au lasat nici-un contact in urma, ca sa poti
luat legatura cu ei. Adresele pentru listele de discutii sunt moarte.
Mai sap, din pacate acasa in moldova sunt pe dial-up, deci numai de aici
daca reusesc sa rezolv ceva.

Orice ajutor e binevenit.
--
() Campania Panglicii în ASCII