Stare traduceri in Ubuntu

Sergiu Bivol sergiu la ase.md
Vin Feb 27 14:53:23 GMT 2009

On Joi 26 Februarie 2009 18:55:36 Adi Roiban wrote:
> Salut,
>
> La adresa de mai jos puteți găsi un tabel sortabil și filtrabil cu
> situația traducerilor din LP:
> http://l10n.ubuntu.tla.ro/jaunty-l10n-status/ro.html
>
> Rugămintea/recomandarea este să încercați să aprobați traducerile ce au
> nevoie de review iar apoi să încercați să sincronizați traducerile din
> Ubuntu upstream.

Mulțumesc, luăm aminte :)

Iată încă o manifestare a admirației mele profunde pentru Launchpad:

KWord - 960 de șiruri total, 208 necesită sincronizare.  Buuuun.
Acum, adresa fișierului:
http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/package/koffice/ro/
Din cîte văd eu (și, din păcate, nu vede Launchpad), fișierul „upstream” are în
total numai 285 de șiruri.

Kicker - poziția 11 ca prioritate, „KDE 4 Translation”, adresa:
http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/package/kdebase/ro/
Dau 10 lei (moldovenești, că de alții n-am ;) ) și o bere celui care găsește
Kicker în KDE 4.

Amarok, KDE 4, Untranslated - 2087. Pe naiba.