intalnire ubuntu in boston partea a doua 2009-02-26

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Joi Feb 26 22:30:49 GMT 2009

2009/2/26 marius adrian popa <mapopa at gmail.com>:
> O sa fiu prezent la o intalnire LoCo in Boston
> mai precis peste 2 ore
>
> https://wiki.ubuntu.com/MassachusettsTeam/Meetings/Minutes/2009-02-26

> sper sa reprezint echipa din romania + sa mai notez cate ceva pentru noi
>
> daca nu avetzi somn se poate intra si pe canalul irc de pe freenode
> #ubuntu-us-ma
> unde se pot pune intrebari sau se poate urmari
>

> log-ul cu ce sa discutat data trecuta este aici
>
> https://wiki.ubuntu.com/MassachusettsTeam/Meetings/IRCLogs/
>
> pe scurt pe 31 am discutat despre scoli si cum se poate introduce
> [...]
aici e logul bun
https://wiki.ubuntu.com/MassachusettsTeam/Meetings/Minutes/2009-01-29
se pare ca o sa fiu prezent doar virtual acolo , trebuie sa fim
prezenti in alta parte la un alt eveniment la ora 8