intalnire ubuntu in boston partea a doua 2009-02-26

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Joi Feb 26 22:17:38 GMT 2009

O sa fiu prezent la o intalnire LoCo in Boston
mai precis peste 2 ore

https://wiki.ubuntu.com/MassachusettsTeam/Meetings/Minutes/2009-02-26

sper sa reprezint echipa din romania + sa mai notez cate ceva pentru noi

daca nu avetzi somn se poate intra si pe canalul irc de pe freenode
#ubuntu-us-ma
unde se pot pune intrebari sau se poate urmari

log-ul cu ce sa discutat data trecuta este aici

https://wiki.ubuntu.com/MassachusettsTeam/Meetings/IRCLogs/

pe scurt pe 31 am discutat despre scoli si cum se poate introduce
ubuntu/oss in scoli
au o gramada de programe de invatare in centre non profit unde se
poate veni si omul invata
cum se poate folosi ubuntu si cum se poate instala pentru ceilalti
invata-i cum sa pescuiasca si cum sa invete pe ceilalti sa pescuiasca
(social graph network)
era o doamna somera (gospodina) care a inceput sa invete ubuntu si
care era doritoare sa continue
sa avanseze din ghidul de invatare ubuntu

nu prea au gustat gluma mea cu vista si sunt mult mai seriosi decat
noi , adica ei chiar se duc in scoli
si intreaba , target-ul spunea un fost profesor trebuie sa fie
centrele unde se face mentenanta la calcuri
si eventual zic eu trebuie discutat cu managerii de scoli private unde
este mai usor sa vii cu un argument
financiar (castigi x dolari daca folosesti OOo, ubuntu , ffx, chrome,
virtualbox ...)
nota cand se convertea un imperiu innainte la o religie trebuia
inceput de sus de la conducere
desi in acea vreme crestinism-ul era deja raspandit , trebuie pornit
din ambele directii de sus in jos si invers

mai era cazul cu profa care a confiscat ubuntu si a zis ca e ilegal ,
de fapt trebuie sa ai totusi accept-ul de la profi

ca e ok sa instalezi ubuntu pe toate calcurile :)
am facut un cont pe identi.ca si cred ca o s afac si pe twiter
unde o sa imi schimb statusul cu anmite stiri ubuntu sau cand ne
intalnim cu cei din lug poate
in rest se poate parsa log-ul irc , este destul de citibil si sper ca
data viitoare sa fac si poze daca imi vine android-ul
inca am probleme cu checkout
https://wiki.ubuntu.com/MassachusettsTeam/Meetings/IRCLogs/2008-01-31