Ubuntu Developers Summit - Karmi Koala

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Feb 25 17:29:11 GMT 2009

Salut,

Probabil că aceasta trebuie să fie și o știre pentru www.ubuntu.ro, dar
încep prin a discuta aici și pe forum iar apoi punem anunt.

OK. S-a stabilit locul și data următorului Ubuntu Developers Summit:

Palau de Congressos de Catalunya din Barcelona, Spain între Luni 25 Mai
și vineri 29 Mai.

Eu am fost la UDS-ul trecut și recomand acest UDS tuturor celor ce
doresc să se implice in dezvoltarea Ubuntu. Nu recomand aceste eveniment
utilizatorilor de Ubuntu, deoarece nu este un eveniment adresat
utilizatorilor, ci dezvoltatorilor.

După cum știti, următorul UDS are loc în Barcelona pe durata unei
săptămâni.

E ușor și ieftin de ajuns în Barcelona.
Dacă se iau bilete de avion de acum, din Cluj avionul dus întors, e
aproximativ 200 RON , din Timișoare e ceva ofertă și cred că e 120 RON.
Ar trebui să găsim ceva cazarea în hostel pe la 15/20 euro pe noapte.

Mâncarea din timpul conferinței cred că e gratis. Probabil că vor mai fi
și alte ieșiri/evenimente organizate pentru cei ce participă la
conferință.

Eu sigur voi merge și dacă mai sunt doritori vă rog să dați un semn
pentru a organiza excursia.

Cu cât știm mai din timp cu atât e mai ieftin transportul și găsim mai
ușor cazare.