Pachetul de CDuri al echipei

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Feb 22 20:38:05 GMT 2009

On Sun, 2009-02-22 at 22:30 +0200, Jani Monoses wrote:
>         Îmi tot cer colegii la facultă, am ceva cunoștințe la firme
>         care și ei
>         îmi tot cer. Prin cămin îmi cer. Fac mentenanța la o rețea din
>         Cluj, și
>
> Daca sunt asa interesati e chiar asa greu sa isi downloadeze singuri?
> Eu inteleg ca e mai sexy un CD original dar credeam ca sunt mai mult
> pt newbies nu studenti la info care au net toata ziua nu?
> Cine vrea un CD dar nu se pun sa il dea jos in 20 minute sau sa isi
> puna ubuntu cu wubi apoi ala il vrea doar sa si-l agate in masina
> imho.

Jani, când ai timp, hai pe la UT...
(Oricum nu ai mai fost de mult pe-acolo, așai? ) :D
Și faci sondaj de opinie ...

Explicația mea este simplă. Majoritatea colegilor nu au interes pentru
chestiile de gen „uau un sistem de operare pe care nu scrie Microsoft,
oare este așa ceva?”, iar ca să le trezești interesul nu prea ai șanse
cu un link pentru download... Deci nu îmi este greu când apare o
versiune nouă și vin să-mi ceară CD-uri, să le ofer unul. Hai că poate
nu ei, însă vine un vecin de-a lor, și hop că pe el îl prinde. Aici e o
situație în care practic nu sunt pierderi... excepție Canonical, da cu
ei e altă poveste :)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/