Pachetul de CDuri al echipei

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Feb 22 20:30:27 GMT 2009

> Îmi tot cer colegii la facultă, am ceva cunoștințe la firme care și ei
> îmi tot cer. Prin cămin îmi cer. Fac mentenanța la o rețea din Cluj, și

Daca sunt asa interesati e chiar asa greu sa isi downloadeze singuri?
Eu inteleg ca e mai sexy un CD original dar credeam ca sunt mai mult pt
newbies nu studenti la info care au net toata ziua nu?
Cine vrea un CD dar nu se pun sa il dea jos in 20 minute sau sa isi puna
ubuntu cu wubi apoi ala il vrea doar sa si-l agate in masina imho.