Pachetul de CDuri al echipei

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Dum Feb 22 20:01:42 GMT 2009

Modul în care se cer CDurile l-am documentat de mult timp aici:
https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Promovare/DistribuireCD

Scriu cerințele mele aici, poate mai dorește cineva CDuri și nu știe
ce are nevoie:

Alex, Stas: vă rog să-mi spuneți exact câte CDuri vreți din fiecare
categorie (să nu trimit după cum mă duce capu și să nu vă treziți cu
CDuri de care n-aveți nevoie, sau prea puține din cele de care vă
trebuiau).

Stas: am nevoie de o adresă la care să trimit, și eventual un număr de
telefon (să-l trec pe pachet să te poată anunța curierul când vine).

Madălin, Stas: vă rog să-mi spuneți cum vreți să vă trimit CDurile (un
curier rapid, poșta română, le pun la trenu de joi ora 19:30, le pun
la autobuz/maxitaxi, etc.)

Madălin, Stas: vă rog să notați dacă vreți sau nu să plătiți ramburs pachetul.

Alex, Mădălin, Stas: vă rog să răspundeți și să spuneți și la ce
doriți să folosiți CDurile.

--
 .
..: Lucian