Pachetul de CDuri al echipei

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Feb 22 16:37:58 GMT 2009

În data de Sb, 21-02-2009 la 22:56 +0200, Stas SUSHKOV a scris:

> Păi am scris pe noi la softwareliber.ro și la ultimele întâlniri.
Nu cred că e cazul să ne supăram și cred că știm cu toții că CD-urile
echipei sunt la Lucian. Cine are nevoie de CD-uri poate să îi ceară
personal lui Lucian.

noi la sl.ro este adresa Grupului pentru software liber și nu are legătură
cu echipa Ubuntu România.

Recunosc că am știu că Stas a cerut CD-uri și îmi cer scuze pentru că am
uitat să îi spun de Lucian.

Eu consider că activitatea de distribuire a CD-uri este realizată
exemplar și transparent de Lucian și în felicit cu această ocazie!

https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam/Proiecte/Promovare/DistribuireCD

Deasemenea nu cred că nimeni din echipă dorește să facă intenționat un
lucru rău, dar fiecare facem asta în timpul nostru liber/voluntar.

Dacă nu primiți un răspuns din prima, rugămintea mea este să
insistați :D