Traduceri nu tocmai fericite :)

Andrei Lucian Branescu andreibranescu la gmail.com
Vin Feb 20 03:37:12 GMT 2009

Eu nu știu de ce se supără toată lumea. Google ne ajută întotdeauna:
http://translate.google.ro/translate_t#en|ro|Ubuntu%20supports%20both%20Java%201.5%20and%201.6%20in%20both%20Sun%20and%20Open%20Source%20flavors<http://translate.google.ro/translate_t#en%7Cro%7CUbuntu%20supports%20both%20Java%201.5%20and%201.6%20in%20both%20Sun%20and%20Open%20Source%20flavors>

Eu am mai întâlnit o astfel de traducere și mi-am dat seama imediat că e
vorba de google translate. Omul care a scris această traducere probabil nu e
român și a scris și el traducerea sperând că se nimerește.  Din păcate aici
nu s-a nimerit și probabil nu se nimerește niciodată daca nu e un text
normal cu propoziții lungi. Dar cum a trecut oare de aprobare..?(nu acuz pe
nimeni, doar mă întreb). Probabil cel care a aprobat era obosit. Mi se
întâmplă și mie să greșesc de multe ori când sunt obosit.

Aceasta e încă o eroare de genul ăsta(aprobată):
https://translations.launchpad.net/ubuntu/jaunty/+source/update-manager/+pots/update-manager/ro/11/+translate
Puteți găsi unde este *eroarea* ? :)

Soluția mea la această problemă este un subiect pe forum, în care putem să
publicăm aceste erori pentru ca cei care le aprobă să le poată corecta pe
loc. Am făcut deja acest subiect. El se află aici:
http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?pid=35372#p35372

Dacă nu este o idee bună, îl ștergem.

Salutări!
Andrei Brănescu