La cules de bugs/errori...

Peter Antoniac theSeinfeld la users.sf.net
Lun Feb 2 08:36:34 GMT 2009

Doru, o sa mai adaug si eu linkuri utile acolo cand imi fac timp. Am avut
delegatia de urgenta saptamana trecuta si m-a terminat mental :(

Sunt multe locuri unde se poate contribui, si o sa incerc sa le prezint in
pagina de wiki...

Pana atunci, succes si spor,
Peter
--
 Peter Antoniac, PhD
 https://launchpad.net/~theseinfeld

BOFH excuse #315:

The recent proliferation of Nuclear Testing
My 5 today: #321756 (ubuntu), #321902 (network-manager), #321889
(solr), #322209 (kdepim), #321963 (libv4l)
Do 5 a day - every day! https://wiki.ubuntu.com/5-A-Day

Un ata?ament non-text a fost ?ters...
Nume: indisponibil(?)
Tip: application/pgp-signature