Echipa Ubuntu România și eu

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Aug 25 07:36:11 BST 2009

În data de Jo, 20-08-2009 la 12:42 +0300, Stas SUSHKOV a scris:

Așa e configurată echipa ubuntu-ro în LP.

În lipsă de activitate, apartenența la echipă expiră.

Am reînnoit apartenența pentru Sergiu, Alin, Doru și Manuel.

Sergiu, Alin, Doru keep up the good work.
Manuel, sper că tăcerea din ultima vreme se datorează examenelor pe care
le-ai avut sau urmează să le ai, iar pe viitor să fi mai activ.

Felicitări tuturor!