Realizare Ubuntu Romania Remix

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Apr 28 16:13:52 BST 2009

2009/4/28 Adi Roiban <adi at roiban.ro>

> Salut,
>
> Pornesc un nou fir de discutii pentru a discuta despre realizarea unui
> Ubuntu Romania Remix.
>
> Dupa cum spuneam, nu trebuie sa fie mare branză, ci doar să fie mai ușor
> de început pentru noi utilizatori Ubuntu.
> În principiu să îi scutim de instalat codecuri și pachete de limbă.
>
> Eventual dacă este loc, de pus implicit și VLC. Știu că VLC e popular pe
> Windows.
>
> Dacă iese fain poate Marius ne pune o vorbă bună la Reea și facem și
> câteva CD-uri cu etichete faine.
> [...]

mai e libdvdcss pt DVDuri criptate. Putem face dar inca nu-s convins ca-s
mai multe avantaje
decat dezavantaje. Neaparat ar trebui
* intrebat Canonical daca remix e ok si daca pui acele codecuri -desi e din
arhivele lor deci probabil ok.
* vazut ce scoateti de pe CD ca e cam full si pachetele in romana nu-s mici.
* daca scoti prea multe - nu defineste destul de clar documentul lor de
aceea e bine de intrebat - nu mai poti sa ii zici
Ubuntu Remix.

Eu zic sa va uitati 2-3 la subiect si sa-l studiati dintr-un punct de vedere
fresh, eu s-ar putea sa fiu prea
subiectiv pentru a vedea pera diferit de kiwi si de a nu ajunge la aceleasi
concluzii la care am ajuns cu kiwi (si eu ubuntu pt romania am vrut initial)

Jani