Realizare Ubuntu Romania Remix

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Apr 28 16:06:58 BST 2009

Salut,

Pornesc un nou fir de discutii pentru a discuta despre realizarea unui
Ubuntu Romania Remix.

Dupa cum spuneam, nu trebuie sa fie mare branză, ci doar să fie mai ușor
de început pentru noi utilizatori Ubuntu.
În principiu să îi scutim de instalat codecuri și pachete de limbă.

Eventual dacă este loc, de pus implicit și VLC. Știu că VLC e popular pe
Windows.

Dacă iese fain poate Marius ne pune o vorbă bună la Reea și facem și
câteva CD-uri cu etichete faine.
Cu puțin lucru manual ar trebui să reușit să facem și niste carcase de
carton.

Într-o lumea ideală, ar fi fain dacă am puteam avea acest cd pentru
standul eLiberatica... dar nu moare nimeni dacă nu e gata până atunci :)

Jani, nu putem face ca KiwiLinux să fie Ubuntu Romania Remix?
În afara de driverul pentru Romtelecom, mai există alte pachete
problematice?