Lansare Ubuntu 9.04 in Romania

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu la gmail.com
Mar Apr 28 15:10:45 BST 2009

2009/4/28 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
> Tot pentru lansarea Ubuntu 9.04 mă gândeam că poate reușim să facem un
> ISO „Ubuntu pentru România”, iso care să vină implicit cu suport și
> documentația pentru limba Română

+1
Nu cred că e mult de lucru și mă ofer voluntar.

> și codecuri gata instalate.

Dacă punem codecurile mai putem să-i spunem „Ubuntu pentru România”
sau „Ubuntu, remix pentru România” (cei de la Canonical vor să-i zicem
„remix”), adică să folosim numele, sigla, etc. Ubuntu?

Din ce zice aici http://www.ubuntu.com/aboutus/trademarkpolicy am
putea să păstrăm Ubuntu pentru că pachetele cu codecuri sunt în
repository-urile Canonical.

> Ubuntu pentru România ar trebui să fie un fel de Kiwi dar fără pachete
> problematice de licență, astfel încât să îi putem spune Ubuntu.

Codecurile sunt pachete cu licență problematică, dar cred că doar în
locuri în care există patente pe software și din câte știu în UE ele
nu sunt recunoscute. Poate cineva mai bine informat să mă lămurească?

--
 .
..: Lucian