Comunicat de presa lansare Ubuntu

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Apr 28 14:26:08 BST 2009

On Sat, 2009-04-25 at 22:34 +0300, Jani Monoses wrote:
> sponsorizarea e asociata cu finantare de obicei pt comunitati de
> voluntari am putea formula altfel.
> Din cauza ca anuntul se refera la un release oficial si nu la ceva de
> genul am terminat traducerile ro sau am terminat situl
> e bine sa fie tradus cum era in engleza. Releasul e sponsorizat si
> anuntat de Canonical si as scoate de tot din fraza aceea.
> Poate fi interpretat gresit mai ales de newbies? Ce firma e ubuntu
> romania?, unde aveti sediul? voi traduceti linuxul?, cand mai scoateti
> un CD?, de ce nu aveto port pe powerpc? :), etc
Apoi am scris Echipa Ubuntu România, iar în final se specifică cine e
Echipa Ubuntu România.

Eu zic că echipa Ubuntu România a sponsorizat și cu bani.
Din câte știu Dan, eu și Stat am pus bani pentru server.
Lucian a plătit transportul pentru livrarea cd-urilor in țară.
Autocolantele și alte prostii tot din banii noștrii au fost făcute.

> Zic sa lasam mentrionarea ehcipei ubuntu-ro pentru un anunt separat
> care de ex sa se alature la cate unul oficial cand e cazul.
> Ex: echipa ubu-ro anunta ca in verisunea 9.04 avem suport mai bun
> penrtu utlizatorii din romania prin: traducerea openoffice mai
> completa, suport pt vodafone 3G (zic si eu, probbal nu e asa :)
> si altele ce tin de local.
>
> Jani
Pentru lansarea Ubuntu 9.04 mă gândeam să facem un ISO special pentru
România, care să includă suportul implicit pentru limbă și alte lucruri
ce pot fi distribuite legal la noi.
Un fel de Kiwi dar fără pachetele cu probleme de licență.

Până nu finalizăm CD-ul Ubuntu pentru românia, am scos referința la
echipa Ubuntu România.